RedTrack
Раунд: не збільшується
платформа SaaS, яка вирішує проблеми, пов’язані зі зростанням у купівлі медіа, за допомогою складної технології, готової до великих даних. Він пропонує перше martech-рішення для конфіденційності для маркетологів, які працюють у брендах, що працюють безпосередньо зі споживачами, і компаніях SaaS. За допомогою RedTrack.io малі та середні підприємства можуть отримувати дані в режимі реального часу, сповіщення та автоматизацію купівлі медіа, щоб максимізувати рентабельність витрат на рекламу, зафіксувати шлях клієнта та оцінити ефективність маркетингу в усіх цифрових каналах.

«1. Клієнти E-com на основі Shopify, WooCommerce

  1. Е-сom стартапи та їх інвестори. Вони хочуть запустити вигідні умови через своїх інвесторів, як це робить Hubspot”